Amikor a kilencvenes évek elején-közepén megpillantottam a
2 gen. CRX -et ,onnantól indult a hondák iránti örök szerelem!Sajnos 2002 ben az első saját autóm vásárlásának évében hagytam lebeszélni magam a cerkáról.Szét vannak hajtva,törött az összes mondták,ami nagy általánosságban jellemző mind a mai napig nem csak a crx-re de a civicekre is sajnos.Így az álomautó vásárlása szertefoszlott,be kellett érnem egy francia csodával,egy
Citröen AX 1.1 el.Még nálam volt a kis francia elég sokat költöttem rá,valószínűleg egy széthajtott CRX sem vitt volna több pénzt mint a citró!Mindezek ellenére szerettem hiszen az első autóm volt,ezen "tanultam meg" vezetni,kétszer is levitt az Adriára,persze előtte majdnem a nyaralás árát rá kellett költeni!De mindvégig a hondákon járt az eszem!2006 ban rengeteg keresgélés,nézelődés,pénzgyűjtés után megtaláltam a hondám!Itt Pécsett állt egy kereskedésben.Fehér 3 ajtós
5 gen. Civic Hatchback.Egy ismerősömnek sikerült gyorsan eladnom a Citröent és már mentem is a civicért!Ahogy kigördültem vele a kereskedésből már akkor éreztem,soha többé semmi más!Azóta fanatikus módon vonzódom az
5.generációs Civicekhez! Szerintem az egyik legjobban eltalált formával,arányokkal rendelkező autók a világon!Mindegy,hogy 2 ajtós coupe, 3 ajtós hatchback vagy 4 ajtós sedan.Mind gyönyörű!Ráadásul nem is valami ismert olasz tervező rajzolta meg a vonalait!Mind a mai napig megunhatatlan,sportos,jó kiállású autók,főleg a sok mai felpuffasztott,génkezelt autó közt!Ezek az autók a mai napig legendák a saját kategóriájukban.A hecsi (3 ajtós ferdehátú,hatchback) 3 és fél évig volt a tulajdonomban,építgettem,szépítgettem.A kislányom születésekor még nem fordult meg bennem a csere,de késöbb,hosszabb utakon a szűkös helykínálat,a nehézkes ki-be szállás rádöbbentett ,hogy itt sajnos lépni kell! :-( Pedig micsoda terveim voltak még vele!
Elkezdtem méltó utód után nézni.Abban biztos voltam,hogy 5g. civic szedán lesz helyette.Már csak meg kellett találnom a "kiválasztottat"!
Képek a hecsiről (1992-es 1.5 Civic VEi VTEC-E)
Ahogy hozzám került.: (2006)
Teljesen gyári állapot.
kivéve egy króm kipufogóvég és a 15" Artec alufelnik (205/50 gumikkal.)
Ahogy eladtam.: (2009)
15"-os Centra felnik feketére szinterezve.
(Ezek választhatók voltak gyárilag crxhez, civichez a német piacon.)
Dunlop SP Sport 01 195/50 15" gumikkal .
Gyöngyházfekete motorháztető.
Vision JDM amber-corner indexbúrák.
40-35mm-es ültetés.
1.6L ESi kipuff.rendszer+leömlő.5Zigen Style végdobbal.
VTi első toldat.
VTi első-felső toronymerevítő
Facelift (94' utáni) sötét szürke belsőtér,könyöklővel.
Nagyjából ennyi,és persze rengeteg törődés,rendszeres kopóalkatrész és olajcserék!

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése