2010. március 30., kedd

2009-es visszatekintés

Mivel sajnos nem real-time ban kezdtem el írni a bejegyzéseket így most egy bejegyzésben összeszedem mi változott a vásárlás (2009 07.27.) tól az idei évig.
A vásárlásnál 146.500 mérföld volt az órában ez kb. 234.400km nek felel meg.

Szeptemberig  a szélvédő cserén kívül ami ha jól emlékszem 36.000huf volt semmi nem történt.(Elvoltam foglalva a szeptemberi esküvőnkel.:-))

Valamikor augusztusban HJ kartárstól vásároltam egy Pioneer DEH2900-as mp3 fejegységet.(10.000huf)

Szeptember végén megejtettük az olajcserét.A szíjakat egyebeket nem cseréltem mert "honda fórumos" lévén bíztam az előző tulaj szavahihetőségében.

A következő dolog a kipufogó rendszer cseréje volt,szintén szeptemberben,mert sajnos egyrészt szét volt rohadva,másrészt az egész kontár módon volt összegányolva.Balatonra menet megpakolva, négy fővel (ültetés nélkül) kb. 20x verődött oda a rendszer!Savi kartárstól kaptam ajándékba 96' os civic coupejáról lekerült gyári középdobot+hozzá egy WM sport dobot kölcsönbe még nem szerzek egy sajátot.Ezúton is köszönöm neki! Ezt egy kis módosítással (a 6g civic tengelytávja kb.5cm-el hosszabb) sikerült felraknunk Teak-kal.

Magyarországon sehol nem lehet kapni "sárga indexet"-JDM amber cornert.Néha néha 3 ajtóshoz akad valakinél a fórumon de szedánhoz nagyon ritka.Az amerikában forintra átszámítva 2-3 ezer forintért kapható indexbúrák mire hazaérnek 10-12 ezer forintba kerülnek!Fórumon egy srác berakott képeket az autójáról ami épp egy 5g. civic ferio volt sárga indexekkel.Ráadásul a sötétebb "smoked" színű volt.Megkérdeztem hogy tud-e nekem is szerezni,mire ő megírta,hogy ő csinálta!!!Narancssárga üvegfestéket használt hozzá 2 rétegben ettől lett sötétebb.Megadta a márkáját a festéknek,én pár nap múlva rá is akadtam egy papír-írószer boltban.Így 600huf ból meg is voltak a JDM smoked amber cornerek!

Az üvegfesték












Az elkészült indexek











Valamikor még októberben felkerült a hiányzó szélvédő takaró ami megvolt csak gyári patent híján nem lett felrakva mikor ki lett cserélve a szélvédő.Teaknál kutakodva akadtunk rá 1pár hecsire való takarólécre amiről megkaptam a patentokat.:-)

A ritkaságszámba menő első sárfogókhoz Bubu haveromtól sikerült szerezni az ő ESi-jéről hátsó sárfogókat is.Ezeket általában mindenki ledobja a kocsijáról csak az olyan JDM b**ik mint én vadásznak ezekre.
Ezúton köszönöm Bubunak a cuccot,akinek szintén nem kellett :-)

 OEM  Hátsó sárfogó gumik





Decemberben nagyobb szerviz kezdődött!

Első kőrben a 2 kormányösszekötő porvédő cseréjére került sor.(2x3000huf)
Majd jött egy komplett rugó csere.crx fórumon vásároltam nagyon jó áron 4db progresszív ültető rugót használtan. (10.000huf) Sajnos le voltak kopva a márkára utaló jelek,az eladó szerint FK márkájúak.
A rugóknak köszönhetően 40mm-el került lejjebb az autó.
Sajnos a keresztlengőkarban az összes (6db) szilentet (6x4000huf) ki kellett cserélni mert mindbe beleszakadt a csavar.Sajnos a középső (a lengéscsillapítóhoz csatlakozó) szilent más is volt mint az európai modelleké így 3 hétig sajna használni sem tudtam az autót.Ezek mellett még cserélve lett a hátsó stabilizátor szilentje is (2x2000huf)
 
Decemberben még vettem egy gyári első felső VTi toronymerevítőt. (~5000huf)
Ez is szépen bekerült a helyére.



Ezzel el is értünk az idei évhez.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése