2012. március 8., csütörtök

Februári történések.

A jobb féltengely csukló cserém már nyár vége óta esedékes volt mert már nagyon kopogott szegény.
Valamikor januárban szereztem egy ABS es ESi-hez valót mert Zoli barátom szerint az jó az enyémhez is!Sajnos előérzetem beigazolódott mert az én amerikai modellemhez nem volt jó a 28 fogas csukló mert az enyém 30 fogazású.Vissza az Unixba.Sajnos 30 fogas ABS gyűrűst csak hosszú bizonytalan rendelési idővel tudtak volna de adtak egy ABS gyűrű nélkülit mondván üssük le a gyári gyűrűt és rakjuk át!Gondoltam egy próbát megér a dolog!
Sajnos a gyári csukló vastagabb mint az utángyártott így a gyűrű ráesik a csuklóra!Újra vissza és mivel nem tudtak mit ajánlani cserébe a pénzemet kaptam vissza.
Zoli egy kis utána járással tudott szerezni Nipparts márkájú csuklót ami végre jó lett! (20.000Huf)

A csukló cserével egy időben megejtettük az október óta esedékes olajcserét,csak azért nem idegesített a dolog mert még jóval belül voltam a 10.000km-en!
A nálam jól bevált Meguin 10W40 került bele. (Olaj+Szűrő 8000Huf)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése