Volt egy kis nyárbúcsúztató autózásunk Orfűre,igen szép számban megjelent a csapat,jó volt!
Sort kerítettem egy kis lámpa tuningra is!először vásároltam egy pár Tungsram Megalight Ultrát (H4 55/60w)
Erről az izzófajtáról hallottam a legtöbb jót ami javított némileg az 5g. civic hírhedten rossz fényerején.Ráadásul az amerikai szabvány lámpáim még gyengébbnek bizonyultak a "sima" lámpáknál!Az izzókat kicserélve némi javulás volt érzékelhető,de nem +90% ahogy a dobozon volt írva. Az már észrevehető volt,hogy az útjelzéseket,táblákat szépen kiemeli még esőben is!Próbáltam a foncsoron álltani kicsit feljebb de sajnos kiderült,hogy az amerikai lámák kompletten búrástól állíthatók,ezért a nagyjából optimális beállításnál úgy nézett ki az autó mintha nem lennének a lámpatestek normálisan berakva!Következő lépésként szereztem egy pár normál 5g. civic lámpát amiben a foncsort lehet állítani.Moxi klubtárstól kaptam is két utángyártott hibátlan lámpát amit be is szereltünk és közben az ő első index búráját is lefestettük borostyánra.
Aznap este ki is próbáltam!Még hozott egy kis változást az amcsi lámpához képest,de még ezt is be kellett állítani!A beállítás egy péntek esti klubos tali alatt eszközöltük,Gege,Teak,Fonta kartársak aszisztálásával.
Az eredmény ismét hozott javulást.Most azt mondom sokkal jobb mint az eredeti amcsi lámpa+sima H4 90/100w! izzóval.Már nagyobb biztonságérzettel lehet autózni éjszaka vele!
Teak barátommal cseréltünk kalaptartót ,mert beszerzett 2 gyári hangszóróborítást,tőlem pedig a már feleslegessé vállt gyári harmadik féklámpát szerezte be.A "sima" 5g. kalaptartót ki kellett vágnunk az én hangszóróborításomnak.
Az első ajtókban lévő hangszórókat,a házi készítésű kerettel együtt kicseréltem gyári Pioneer hangszórókra+gyári 16cm-es keretekre.Ezt sem egyszerű szerezni mert az európai modellekben csak 13cm-es hangszóróhoz való keret volt.Azén kereteimet meg szétvagdosták a nem gyári méretű hangszóró miatt.
A hónap végére maradt a télikerék csere.
Mivel a lemezfelnik nem sikerültek úgy ahogy terveztem ,sajnos még feketében sem ezért a felnikupakos verziót elvetettem és maradtam a Zétől kapott gyári ESi/EX dísztárcsáknál.Ahoz képest,hogy soha nem voltam dísztárcsa párti elégedett vagyok az eredménnyel!
Téliesítés...:-)
A végén kapott egy fürdetést is a szép őszi időben.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése