Eddig is tudtam,hogy a küszöbök és a hátsó sárvédőívek nincsenek jó állapotban de a műanyag küszöbtakarók levétele után kicsit ledöbbentem!Kapásból egy tenyérnyi leesett a jobbos küszöb alsó,hátsó részéből!
A küszöb Függőleges lemezét amin a műanyag borítás tartói vannak szinte végig cserélni kell mindkét oldalon.Az alsó részét körülbelül a B oszlopig.Mivel konkrétan ezeket a küszöbrészeket nem lehet után gyártottan kapni, így legyártva/foltozva lehet megoldani.A hátsó javító íveket gyártanak szerencsére.Én Klokkenholm gyártmányúakat szereztem be akciós áron Teak barátomnak köszönhetően így kb. ez 10.000Huf volt /2db.
A hátsó szárnyat is leszereltem,sajnos azt tömítés gyanánt valamiféle gumis ragaccsal,valószínűleg üvegragasztóval rögzítették így lakkostól,festékestől jött csak le sajnos így lett egy plusz elem amit fényezni kell az autó két oldalán kívül.Az új szárny mert ,hogy lesz, Gege nagy bánatára -ő csupasz hátsó párti:-) -gyári pótféklámpás szárny ami coupe szárny néven ismert Hondás körökben de ez volt rendelhető extraként azUSA-ban a feriokhoz is.Ezt Dream pajtástól vettem halasztott fizetési opcióval:-), (10.000huf) amit ezúton is szeretnék neki megköszönni!A jobb hátsó ajtó cserélve lesz ez crxfórumon keresztül intéztem 6000Huf volt.
A jobb első sárvédő is javítva lesz mert sajnos cserélve volt még mielőtt hozzám került a gép és nagyon gány módon falazták le az USA modelleken nemlétező oldalindex helyét.
Ma szétszedtük,a mester holnap áll neki a lakatosmunkának.
Így állunk most.
Bal oldali küszöb
Egyébként ez a szárny sokkal kulturáltabb!
VálaszTörlésEttől függetlenül azért csupasz popó rlz!
:)